Citroën sluit zijn honderdste jaar af met een nieuwe versie van zijn merkfilm

Citroën sluit zijn honderdste jaar af met een nieuwe versie van zijn merkfilm

Citroën sluit het jaar van zijn honderdste verjaardag af met een laatste luik van zijn merkcampagne "de lifter". De film integreert de Nieuwe SUV C5 Aircross Hybrid en lanceert een sterke boodschap: "Citroën maakt de auto al 100 jaar toegankelijk. In 2020 zal Citroën de elektrische auto toegankelijk maken."

2019 stond in het teken van de honderdste verjaardag van Citroën. 100 jaar durf en creativiteit dankzij mythische en populaire modellen (2CV, Type H, Méhari, enz.) en de campagnes van Jacques Séguéla. Vanaf 2018 voerde het eerste deel van de merkfilm “de lifter” ons doorheen de geschiedenis van Citroën. Eind 2018 volgde een tweede deel met DS, Sébastien Loeb, Jacques Séguéla, enz. Een derde onderdeel verscheen in februari 2019 met de Ami One Concept.

Eind 2019 keert Citroën terug met een vierde luik als slotstuk. De lifter die door de eeuwen heen reist… tot de jongste telg van het Merk: Nieuwe SUV C5 AIRCROSS Hybrid.

Dit is het eerste tv-optreden van dit model, dat op 6 november werd onthuld en waarvan de bestellingen al geopend zijn. Als eerste oplaadbare hybride van het Merk lanceert hij het offensief van Citroën op het vlak van elektrificatie en voorziet hij de film van een sterke boodschap: "Citroën maakt de auto al 100 jaar toegankelijk. In 2020 zal Citroën de elektrische auto toegankelijk maken."

Bekijk de video op https://youtu.be/NPtr6Vdt65U