New Citroën C3: nog meer persoonlijkheid en comfort!

New Citroën C3: nog meer persoonlijkheid en comfort!

Citroën onthult vandaag New C3, de evolutie van de wereldwijde bestseller van het merk. De 3de generatie C3 is een enorm succes, met 750.000 verkochte exemplaren sinds zijn lancering in 2016.

New C3, een berline met een hedendaagse en beschermende look, onderscheidt zich van alle anderen met zijn kleurrijke persoonlijkheid en zijn ongeëvenaarde comfort.

De new C3 versterkt zijn anders-zijn met:
  • de nieuwe Citroën-identiteit: een karaktervolle voorzijde die de nieuwe handtekening van het merk inhuldigt, geïnspireerd door de laatste concept cars en met nieuwe LED-lampen;

  • verhoogd personalisatiepotentieel met voortaan 97 mogelijke exterieurcombinaties;
  • 3 nieuwe dakstickers, 2 nieuwe velgen en 3 interieursferen waaronder 2 nieuwe;
  • nieuwe Airbump® designs, de grafische stempel van het merk;
  • een nieuwe comfortervaring aan boord met, voor de eerste keer binnen dit segment, de nieuwe Advanced Comfort-zetels die gewoonlijk zijn voorbehouden voor de hogere segmenten, met tot 12 rijhulpsystemen inclusief parkeerhulp vooraan en met geconnecteerde diensten: Connect Assist voor bijstand/SOS, Connect Nav met 7" touch tablet en Connect Play om je smartphone te dupliceren.

    Een uitrusting die helemaal mee is met zijn tijd om je dagelijkse leven te vergemakkelijken. Met zijn efficiënte Euro 6-verbrandingsmotoren die sterke prestaties combineren met beperkte uitstoot, eist New Citroën C3 een veelzijdige berline een centrale plaats op in de markt.